Posted by : MUZIKA OKUPLJA 30 април 2014



METALLICA, 08.05.2012., BEOGRAD, UŠĆE


Prvo gostovanje Metallice u Beogradu sam propustila i žao mi je zbog toga, posebno nakon komentara onih koji su tada bili, jer sam znala da će biti oduvani. Druga prilika se  ne propušta, posebno i zbog najave set liste koja uključuje kompletan The Black album.

Možda je bina mogla biti podignuta više, uglavnom smo dešavanja pratili sa video ekrana sa strane. Kao najava njihovog pojavljivanja na bini poznata Morricone-ova melodija iz filma Dobar, loš, zao da bi oni nakon ovoga otvorili koncert sa Hit the lights.

I sve vreme čekam da grunu pa da me oduvaju. Došla sam na koncert sa velikom željom da budem oduvana, medjutim to se nije desilo. Ne znam kakav je problem postojao sa jačinom zvuka, ali za nas koji smo stajali na poziciji izmedju miksete i tribina vrlo lepo i glasnije sam čula sve povike oko nas: Pojačajte zvuk!, nego što su se oni čuli. Čak i sa tako slabim zvukom (kasnije iz priče čujem da u fan-pitu nisu imali utisak da se ne čuje svuda podjednako, jer su oni sve lepo i sasvim dovoljno glasno čuli) imamo utisak kao se jedna gitara uopšte i ne čuje. Takodje kao grešku organizatora vidim ideju i rešenje da se štandovi sa pivom i naspram njih niz plastičnih toi-toijeva postave na sredini livade, gde bi trebalo da zvuk bude najbolji. Na žalost, taj prostor je zauzet ovom skalamerijom, što do sada nigde nisam videla (uglavnom su wc-i i šankovi postavaljani sa strane da bi na sredini bio čist prostor)!

Naravno, ono na šta se publika najčešće loži i najglasnije reaguje su efekti vatrometa, vatre, laseri…I čim krene sa bine da seva odmah se vade telefoni da se snima, a za mene bi mnogo veći doživljaj i efektnije bilo da je sa bine više grmelo!

Veliko zadovoljstvo mi pričinjava činjenica da smo dobili ceo The Black Album izveden uživo, obrnutim redosledom nego na albumu, iako je sve to moglo biti glasnije. Čini mi se da su gitarske solaže mogle biti izražajnije, možda zbog toga i utisak kao da je u pojedinim deonicama nedostajala gitara. Mislim da je ovo bio prosečan koncert ili je to samo moj lošiji utisak zbog prevelikih očekivanja, no bez obzira na ovo drago mi je da sam imala prilike da ih vidim uživo u našem gradu.

Ivana Ranković

SETLISTA:
                  
                Uvod :  The Ecstasy of Gold (Ennio Morricone  iz filma Dobar, loš, zao)
    1. Hit the Lights
    2. Master of Puppets
    3. The Shortest Straw
    4. For Whom the Bell Tolls
    5. Battery
Kompletan The Black Album:
    1. The Struggle Within
    2. My Friend of Misery
    3. The God that Failed
    4. Of Wolf and Man
    5. Nothing Else Matters
    6. Through the Never
    7. Don't Tread on Me
    8. Wherever I May Roam
    9. The Unforgiven
    10. Holier Than Thou
    11. Sad but True
    12. Enter Sandman
Bis:
    1. Fuel
    2. One
    3. Seek & Destroy

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © MUZIKA OKUPLJA - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -