Posted by : MUZIKA OKUPLJA 29 октобар 2013



BRAND NEW HEAVIES, 24.03.2005., BEOGRAD, SAVA CENTAR

Bez mnogo očekivanja, površno poznavajući repertoar, u stvari motivisana time da ne želim da propustim priliku koja mi se neočekivano ukazala, da vidim Brand new heavies uživo, pre svega da čujem kako zvuče. Za ovo gostovanje Brand new heavies u Beogradu dobila sam karte, pa sam više iz znatiželje otišla na koncert.

Brand new heavies su bend koji od 1985.god  uspešno i na jedinstven način miksuje jazz, funk i soul zvuk, a  ovaj put u Beogradu gostuju u sklopu promocije svog albuma Allaboutthefunk.

Sala Sava centra prošarana, polupuna, a oni koncert otvaraju pesmom sa poslednjeg albuma, ali prave sjajnu atmosferu, publika vrlo raspoložena i već na drugoj pesmi, Dream on dreamer, dižu salu na noge koja do kraja koncerta ostaje da  đuska u ritmu nepoznatih, novih pesama i hitova. Možda ozvučenje nije bilo baš najbolje, ali bend je bio vrlo raspoložen da pruži maksimum, da održi pozitivnu atmosferu a i publika je bila vrlo raspoložena da se dobro provede. Izmedju ostalog, u sat i po koncerta, pored Dream on dreamer, čuli smo i hitove You are the Universe, Sometimes, Shelter.

Sve u svemu, s obzirom da sam otišla bez ikakvih očekivanja bila sam prijatno iznenadjena kako su napravili i održali sjajnu atmosferu i kako smo posle koncerta svi otišli zadovoljni, jer je ovo bilo prijatno i pozitivno veče. 

Ivana Ranković

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © MUZIKA OKUPLJA - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -